Direktlänk till inlägg 31 augusti 2013

jag hoppas

Av patricia wiklund - 31 augusti 2013 18:18

Jag hoppas att jag slipper skaffa en ny kille i stället för min Daniel.

Jag kan göra vad som helst för att få honom tillbaka jag vill ju bara leva med honom.

Vi hade ju varit ihop mer en 1 år och sen sa det bara PANG och jag blev gravid och lämnad som jag bara blev en skit

för att han fick mig med barn. 

Jag vet liksom inte vad man ska göra nu jag orkar inte ta hand om allt helt själv jag skaffade katter för att jag viste att han älskade katter och nu tar jag hand om allt själv plus att jag bär på ett barn.

Men man kan ju hoppas att han älskar mig igen. Om han bara sa till mig vad jag ska ändra på vad han tycker är jobbigt om han inte vill städa eller om han fick spela för lite eller vad som hälst som går att ändra på och komma överäns om tillsammans så skulle ju allt funka. Man ger ju inte upp ett förhållande när man vet att man är påväg att bli fler i familjen och man får ett ansvar av en liten plutt som man kommer älska tillsammans.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av patricia wiklund - 29 juli 2014 03:51

Hej jag vet att jag inte har skrivit på typ 100 år men det är inte så lätt att varken få lust eller tid till att skriva nu när jag har Molly och håller på med körkortet jag kör upp i Augusti och har mitt teoriprov samtidigt jag är redan dö närvös...

Av patricia wiklund - 29 juli 2014 03:48

Om ni tittar neranför här så ser ni Molly och mig så ser ni också hur stor hon har blivit.  Hon är nu 6 månader gammal bebis som är glad och livlig. Hon charmar alla som ser henne:P   ...

Av patricia wiklund - 29 juli 2014 03:47


 

Av patricia wiklund - 8 april 2014 22:41

                                          ...

Presentation

Hej mitt namn är patricia och gillar det mesta här i livet... ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards