Alla inlägg under januari 2013

Av patricia wiklund - 22 januari 2013 23:54

Idag har jag ränsat mina bilder från datorn. Fan vad gamla minnen kom fram då!

Man blev ju nästan tårögd, men som tur är började jag inte att gråta.

Jag har varit hemma från skolan sen i Måndas jag har ont i halsen, förkyld, feber och jätte hes.

Jag blir tyvärr hemma i morgon också men jag SKA till skolan på torsdag och fredag, det måste jag 

fan göra för mina vänner saknar mig och jag saknar dom MASSSSSSOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ha det så bra vi hörs snart igen puss och kram mina älskade blogg läsare.

Av patricia wiklund - 22 januari 2013 23:54

Idag har jag ränsat mina bilder från datorn. Fan vad gamla minnen kom fram då!

Man blev ju nästan tårögd, men som tur är började jag inte att gråta.

Jag har varit hemma från skolan sen i Måndas jag har ont i halsen, förkyld, feber och jätte hes.

Jag blir tyvärr hemma i morgon också men jag SKA till skolan på torsdag och fredag, det måste jag 

fan göra för mina vänner saknar mig och jag saknar dom MASSSSSSOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ha det så bra vi hörs snart igen puss och kram mina älskade blogg läsare.

Av patricia wiklund - 22 januari 2013 23:54

Idag har jag ränsat mina bilder från datorn. Fan vad gamla minnen kom fram då!

Man blev ju nästan tårögd, men som tur är började jag inte att gråta.

Jag har varit hemma från skolan sen i Måndas jag har ont i halsen, förkyld, feber och jätte hes.

Jag blir tyvärr hemma i morgon också men jag SKA till skolan på torsdag och fredag, det måste jag 

fan göra för mina vänner saknar mig och jag saknar dom MASSSSSSOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ha det så bra vi hörs snart igen puss och kram mina älskade blogg läsare.

Presentation

Hej mitt namn är patricia och gillar det mesta här i livet... ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards