Direktlänk till inlägg 31 augusti 2013

vad har jag gjort för att det har blivit så här???

Av patricia wiklund - 31 augusti 2013 18:09

Hej! så här låter mina meddelanden just nu på skype, fb och sms

Hur fan kan han lämna dig du som bär på hans barn?

varför gör han såhär mot er han sårar ju barnet lika mycket som dig!

Han är ju helt dum i huvhudet som har lämnat dig och sitt eget barn.

Man gör inte barn med en tjej om man inte tänker stanna hela graviditeten.

Men gud hur mår du gumman? fan det är ju nu du behöver honom fattar han inte det?

Men gud man ska inte låta ett barn komma till världen om man tänker utsätta barnet för skilda föräldrar redan när mamman väntar barnet. Barnet mår best av att ha båda sina föäldrar.

Men gud tänker han bara på sig själv han måste ju tänka på barnet och i vilken skräck du sitter i nu!

fan finns det något jag kan göra?

varför har han lämnat en sån fin tjej som du och som kommer få ett underbart barn?

Sådana meddelanden får jag nu för tiden. På dom flästa svarar jag inte på vet ej vad jag ska säga!

Jag mår ju inte så bra jag är i skräck jag trodde som sagt att jag hade hittat min drömkille som jag skulle gifta mig med och skaffa familj med och leva lycklig med.

Men nej här lämnar man tjejen när hon är som svagast.......



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av patricia wiklund - 29 juli 2014 03:51

Hej jag vet att jag inte har skrivit på typ 100 år men det är inte så lätt att varken få lust eller tid till att skriva nu när jag har Molly och håller på med körkortet jag kör upp i Augusti och har mitt teoriprov samtidigt jag är redan dö närvös...

Av patricia wiklund - 29 juli 2014 03:48

Om ni tittar neranför här så ser ni Molly och mig så ser ni också hur stor hon har blivit.  Hon är nu 6 månader gammal bebis som är glad och livlig. Hon charmar alla som ser henne:P   ...

Av patricia wiklund - 29 juli 2014 03:47


 

Av patricia wiklund - 8 april 2014 22:41

                                          ...

Presentation

Hej mitt namn är patricia och gillar det mesta här i livet... ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards